ОГОЛОШЕННЯ
Регіональний он-лайн форум «Органічна Україна 2020»
Пам’ятка
про порядок врегулювання конфлікту інтересів міським (селищним, сільським) головою, секретарем та депутатами місцевої ради
(що може виникнути у зазначених осіб під час участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень місцевою радою)
Частиною 1 ст. 35 Закону України «Про запобігання корупції» передбачає, що особливості врегулювання конфлікту інтересів, який виник у діяльності окремих категорій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в тому числі депутатів місцевих рад, визначаються законами, які регулюють статус відповідних осіб та засади організації відповідних органів. Робота депутата міської (селищної, сільської ради) в даному питанні визначається нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції».
1. Особи, яких стосується ця пам’ятка - суб’єкти відповідальності:
- міський (селищний, сільський) голова;
- секретар місцевої ради;
- депутати місцевої ради;
- посадові особи місцевої ради.
2. Цю пам’ятку слід використовувати усім суб’єктам відповідальності у разі загрози виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів під час їхньої участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень місцевою радою.
3. Ця пам’ятка не стосується випадків, коли суб’єкт відповідальності постановляє акти самостійно та/або вчиняє дії одноособово, а також випадків, коли депутат здійснює повноваження, не пов’язані із розглядом, підготовкою або прийняттям рішень місцевої радою.
4. Реальним конфліктом інтересів є суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
5. Потенційним конфліктом інтересів є наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові або представницькі повноваження, що може впливати на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
6. Приватним інтересом є будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі і тими, що виникають у зв'язку зі членством або діяльністю громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
7. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» суб’єкти відповідальності зобов’язані:
- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
- повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів.
8. Відповідно до змісту ст. 59‑1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільський, селищний, міський голова, секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідною радою за умови самостійного публічного оголошення про конфлікт інтересів під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.
Отже, в ситуації потенційного чи реального конфлікту інтересів особи, уповноважені на виконання функцій місцевого самоврядування, можуть брати участь у розгляді, підготовці, прийнятті рішень відповідною радою за сукупності таких умов:
- особа самостійно заявляє про конфлікт інтересів;
- оголошення про конфлікт інтересів має бути здійснене публічно (про що вноситься відповідний запис до протоколу засідання ради);
- оголошення про конфлікт інтересів здійснюється під час засідання ради, до початку розгляду питання, у вирішенні якого є приватний інтерес.
Таким чином, прийняття відповідних рішень (голосування) депутатом на засіданні місцевої ради може здійснюватися за умови дотримання правил врегулювання конфлікту інтересів, передбачених ст. 59‑1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
9. Неповідомлення суб’єктом відповідальності про наявність конфлікту інтересів у визначений законом спосіб правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому ч. 1 ст. 172-7 КпАП.
10. Вчинення суб’єктом відповідальності дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів є правопорушенням, пов’язаним з корупцією, та карається у порядку, передбаченому ч. 2 ст. 172-7 КпАП.
Отже, у випадках, коли особа дізналася про наявність у неї конфлікту інтересів безпосередньо під час пленарного засідання, до початку розгляду питання, що викликає конфлікт інтересів по суті:
- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Пам’ятка
щодо дотримання громадянами
Правил безпеки на залізничному транспорті
Аналіз випадів травмування сторонніх осіб на залізничному транспорті свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.1998 № 54, які зареєстровані в Мінюсті 22.07.1998 № 473/2913, а саме:
перехід залізничних колій у невстановлених місцях;
ходіння по залізничних коліях;
посадка та висадка на ходу поїзда;
підіймання на дахи поїздів, локомотивів та вагонів;
знаходження в стані алкогольного сп’яніння на території об’єктів залізничного транспорту.
Громадяни забувають про те, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки.
Всі випадки сталися внаслідок порушення самими потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме:
п.2.1. Пішоходам дозволяється переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо).
На станціях, де немає мостів і тунелів, громадянам належить переходити залізничні колії у місцях, обладнаних спеціальними настилами, біля яких встановлені покажчики "Перехід через колії".
п.2.2. Перед тим, як увійти в небезпечну зону (ступити на колію), потрібно впевнитись у відсутності поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо).
При наближенні поїзда до перону або платформи громадяни повинні стежити за звуковими сигналами, що подаються з локомотива, моторвагонного рухомого складу та іншого спеціального самохідного рухомого складу, уважно слухати оповіщення, що передаються по гучномовному зв'язку
п.2.3. При наближенні поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо) треба зупинитись поза межами небезпечної зони, пропустити його і, впевнившись у відсутності рухомого складу, що пересувається по сусідніх коліях, почати перехід.
Забороняється:
п.2.5. Ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.
п.2.6. Переходити і перебігати через залізничні колії перед поїздом (або локомотивом, вагоном, дрезиною тощо), що наближається, якщо до нього залишилося менше ніж 400 м.
п.2.7. Переходити колію зразу після проходу поїзда (або локомотива, вагона, дрезини тощо), не впевнившись, що по сусідніх коліях не пересувається рухомий склад.
п.2.9. На станціях і перегонах пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію.
п.2.10. Проходити по залізничних мостах і тунелях, не обладнаних спеціальними настилами для проходу пішоходів.
п.2.11. Пролізати під закритим шлагбаумом на залізничному переїзді, а також виходити на переїзд, коли шлагбаум починає закриватися.
п.2.12. На електрифікованих лініях підніматися на опори, а також торкатись до металевих проводів заземлення, які ідуть від опори до рейки.
п.2.14. Підніматися на дахи поїздів, локомотивів та вагонів, а також на конструкції мостів, освітлювальних вишок тощо.
Шановні громадяни, будьте обачливі !
Дотримання зазначених вимог вбереже Вас від фатальних випадків при знаходженні на території станцій та перегонах залізничного сполучення.
Пам’ятайте що гальмівний шлях поїздів від 600-800 метрів., а номінальна напруга в контактній мережі складає 27,5 тисяч Вольт (кВ).
З повагою, Адміністрація виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень, Регіональної філії Південно-Західна залізниця.
ОГОЛОШЕННЯ

До уваги суб’єктів господарювання
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради на виконання рішення міської ради 7 скликання від 24.12.2019 року №8-65/2019 “Про бюджет Ніжинської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік”, Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 239 “Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну” проводить моніторинг цін на медикаменти для вибору аптечного закладу в м. Ніжині для забезпечення лікарськими засобами при амбулаторному лікуванні категорій населення, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1303 від 17.08.1998 року, за рецептами виписаними лікарнею.
Просимо суб’єктів господарювання до 13-00 год 27 січня 2020 року надати інформацію з цінами на лікарські препарати.
Виконавчий комітет зобов’язується проводити відшкодування за відпущені лікарські засоби у межах реального фінансування.
Інформацію з цінами на лікарські препарати просимо надавати на адресу виконавчого комітету Ніжинської міської ради (16600, м. Ніжин, площа імені Івана Франка, 1, каб. № 32).
ОГОЛОШЕННЯ
про набір кандидатів до Спостережної ради при Комунальному лікувально-профілактичному закладі «Ніжинська центральна міська стоматологічна поліклініка»
Відповідно до Статуту, у комунальному лікувально-профілактичному закладі «Ніжинська центральна міська стоматологічна поліклініка» буде створено Спостережну раду, у зв’язку з чим оголошується набір кандидатів.
До складу Спостережної ради запрошуються представники громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я; організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або запобігання корупції, які мають бажання впливати на діяльність закладу.
Пропозиції щодо включення своїх представників до складу Спостережної ради із вказанням прізвища, імені та по-батькові представника, а також назви громадського об'єднання (при наявності) та контактних даних подавати до «Ніжинської центральної міської стоматологічної поліклініки» за адресою м. Ніжин, вул. Батюка, 7.
Адміністрація
Шановний підприємець!
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради оголошує початок прийому заяв та пропозицій щодо послуги з заправок картриджів тонером, технічне обслуговування принтерів та БФП на 2020 рік.
З технічними та іншими вимогами щодо заправки картриджів тонером можете ознайомитися нижче.
1 |
HP LJ 1010/1012/1020 / Canon LBP-2900/MF-4018(100 г тонера) |
2 |
HP LJ 1100/ LJ1102/1100А/ Canon LBP-810/LBP3010 (140 г тонера) |
3 |
HP LJ 1160/1320 (135 г тонера) |
4 |
HP LJ 1200 / Canon MF-3028 (150 г тонера) |
5 |
HP LJ 2035 (120 г тонера) |
6 |
HP LJ PI005 / Canon LBP-3010 (50 г тонера) |
7 |
HP LJ 1505 (80 г тонера) |
8 |
HP LJ P2015/2020 (120 г тонера) |
9 |
MINOLTA PP1350/1300 (100 г тонера) |
11 |
Canon LBP418DN (100 г тонера) |
12 |
Canon MF211/MF216n/MF226dn/LBP151dw (150 г тонера) |
13 |
Canon MF4018 (150 г тонера) |
14 |
Canon MF3228 (150 г тонера) |
15 |
SAMSUNG ML-1510/1710/1750 (60 г тонера) |
Виробник тонера - Static Control або WWM. Кількість принтерів та МФУ близько - 50. Кількість може збільшуватись протягом року.
3. Строк надання послуги – Постачальник надає послуги з дати підписання договору і до 31 грудня 2020 року, після надання Замовником заявки.
4. Місце поставки товарів чи надання послуг: Послуги надаються після заявки Замовника в день надання заявки Замовника на території Замовника або у власному приміщенні з доставкою за рахунок Постачальника щодня, крім суботи та неділі, з 9:00-16:00.
4.1. Заправка картриджів здійснюється з використанням оригінальних витратних матеріалів та запчастин.
На вимогу замовника виконавець протягом робочого дня зобов’язаний надати документи, що підтверджують заправку, картриджів з використанням оригінальних витратних матеріалів.
4.2. Виконавець повертає картриджі у світлозахисній упаковці.
4.3. Картриджі маркуються стікерами із зазначенням дати надання послуги.
4.4. Виконані роботи повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
4.5. У вартість заправки картриджа мають входити наступні витратні матеріали: тонер, а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонеру, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») пустих картриджів від замовника до виконавця, а також заправлених картриджів від виконавця до замовника.
4.6. Послуга заправки здійснюється частинами в кількості від одного картриджа в залежності від поточних потреб Замовника.
4.7. Якість друку перевіряється представником Виконавця послуг у приміщені та в присутності представника Замовника до моменту надання послуг та після моменту надання послуг.
4.8. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом 1-го робочого дня.
4.9. У разі виявлення Замовником низької якості витратних матеріалів (тонера), Виконавець зобов’язаний відшкодувати Замовнику надану послугу у трьохкратному розмірі.
4.10. Відновлення працездатності картриджа за рахунок заміни необхідних деталей здійснюється Виконавцем за рахунок Замовника у разі виникнення такої потреби.
Послуга, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати переліченим технічним вимогам.
Щодо візиту до м. Баку
Про надання благодійної допомоги
До виконавчого комітету міської ради звернулись громадянка Скалацька Ольга Миколаївна, яка проживає в житловому будинку по вул. Трушівська, 6 з проханням надати допомогу для подолання наслідків пожежі.
В зв’язку зі значним обсягом нанесених пожежею збитків – близько 800тис. грн. (вогнем повністю знищено дах будинку, двох прибудов до будинку, 80% перекриття будівлі, меблі, майно, система опалення, електропроводка, одяг) та неспроможністю малозабезпеченої сім'ї пенсіонерки похилого віку самостійно виконати ремонт житла, відповідно до ст. 33б п.6 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рекомендую розглянути питання про можливість надання посильної благодійної допомоги потерпілим від надзвичайної події коштами, будівельними матеріалами (шифер, руберойд, пиломатеріали, обриштовка, цвяхи, шпалери, клей, цемент та ін.) або виконати безоплатно частину відновлювальних робіт.
Будинок не був застрахований від наслідків пожежі. Іншого житла потерпіла не має.
Якщо Ви згодні запропонувати потерпілій від пожежі будь – яку допомогу, просимо направляти благодійні кошти на картковий рахунок потерпілої від пожежі:
Реквізити для безготівкового поповнення банківської карти:
Банк отримувача: « Приват Банк»
Код банку (МФО): 305299
Отримувач: « Приват Банк »
Код банку (ОКПО): 14360570
Призначення платежу (бухгалтерський зміст проведення): Поповнення карткового рахунку(та для готівкового поповнення) № 4149 4991 2533 6170 Скалацька Ольга Миколаївна
Телефон потерпілої +380681010812.">

Я хочу розпочати власний бізнес в місті Ніжині
Шановні мешканці міста Ніжина!
Про земельний форум
Шановні ніжинці! Адміністрація КНП "Ніжинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги " повідомляє, що управління сімейними амбулаторіями знаходиться за адресою вул.Успенська, 2 (доросла поліклініка)
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЄКТІВ
(27.09.2019)
З 1 жовтня 2019 року українці не зможуть використовувати монети 1, 2 та 5 копійок для здійснення готівкових розрахунків
До уваги керівників підприємств м. Ніжина
Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації повідомив про проведення конкурсу «Краща інноваційна розробка», який проводиться з 28серпня по 20 вересня 2019 року.
До участі у конкурсі запрошуються науковці, інженерно-технічні працівники та винахідники, також приймаються колективні інноваційні розробки( винаходи0.
Участь у конкурсі безкоштовна.
Документи на конкурс приймаються за адресою: 1400, м. Чернігів, вул. Преображенська,2 (ІІІ поверх), Агенція регіонального розвитку Чернігівської області .
Телефони для довідок: (0462) 669-311,669-636, +380957853715.
Більш детальну інформацію щодо умов проведення конкурсу та перелік необхідних документів можна отримати на офіційному сайті Чернігівської обласної державної адміністрації за посиланням htpp//cg.gov.ua/, рубрика Поточна діяльність/Оголошення (http://cg.gov.ua/index.php?id=3723&tp=0).
Відділ економіки виконавчого комітету
Ніжинської міської ради
08.08.2019
На межі банкрутства: з 20 серпня водоканали України можуть перейти на погодинну подачу води
З 1 липня повноцінно запрацювала нова модель ринку електроенергії, в результаті чого відбулось подорожчання електроенергії для підприємств на 25%. Ця ситуація стала критичною для галузей водопостачання та теплопостачання.
Проблемні питання обговорили на прес-конференції «Безперебійне водопостачання в Україні відміняється, або хто і навіщо доводить водоканали до банкрутства», яка відбулась 5 серпня в інформаційному агентстві «Укрінформ».
На заході були присутні: віце-президент Асоціації «Укрводоканалекологія» Ольга Бабій, директор Асоціації «Укрводоканалекологія Олександр Шкінь, виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан, президент Асоціації «Теплокомуненерго Арсентій Блащук.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, регулює діяльність 100 водоканалів України. Але збільшивши тариф на електроенергію, регулятор не підняв тарифи на водопостачання та водовідведення. Через це тільки за липень водоканали понесли збитки у розмірі близько 200 млн гривень.
Основна причина подорожчання – встановлення нового тарифу на передачу електроенергії, який було збільшено з 6 до 37 копійок за кВт, тобто майже на 600%.
«В діях Національної комісії вбачаються ознаки статті 219 кримінального кодексу України – зумисне доведення до банкрутства великої групи комунальних підприємств. Через несвоєчасне регулювання вартості комунальних послуг і постійне підняття вартості електроенергії сьогодні 100% водоканалів несуть шалені збитки. За це хтось має понести відповідальність», – наголосила віце-президент Асоціації «Укрводоканалекологія» Ольга Бабій.
Водоканали та теплопостачальні підприємства не знаходяться у державній власності, а належать містам. Щоб не допустити припинення роботи водоканалів, міська влада дотує підприємства з місцевих бюджетів. Але робити це постійно просто неможливо.
До того ж, нові правила передбачають, що усі підприємства мають надавати передплату за електроенергію. В липні водоканали ще змогли назбирати кошти для авансових платежів, але коштів на передоплату у серпні підприємства вже не мають.
«Нас змушують сплачувати авансові кошти за електроенергію, натомість ми не маємо права брати гроші зі споживачів наперед, бо це заборонено законодавством. Складається враження, що цей ринок ввели спеціально для приватних енергокомпаній, щоб вони продовжували отримувати свої надприбутки», – сказав президент Асоціації «Теплокомуненерго» Арсентій Блащук. Він також додав, що з 2016 року регулятор наніс галузі теплопостачання збитків на 19 мільярдів гривень.
«Ми хочемо попередити: з 20 серпня деякі міста вимушені будуть перейти на почасову подачу води, щоб скоротити витрати на електроенергію. Якщо ж ситуація не буде вирішена шляхом законодавчого корегування, водоканали будуть відключати від електропостачання. Припинення водопостачання та водовідведення матиме непередбачувані техногенні та екологічні наслідки для міст України», – відзначила Ольга Бабій.
Якщо питання не буде вирішено комплексно до жовтня, відключення водоканалів від електрики призведе також до неможливості здійснювати теплопостачання в населених пунктах країни.
Асоціація «Укрводоканалекологія» вбачає 2 можливі шляхи вирішення проблеми:
1. Збільшити тарифи на водопостачання та водовідведення, а також теплопостачання на 20%.
2. Дозволити водоканалам та теплопостачальним підприємствам купувати електроенергію за ціною 1,68 грн.
У будь-якому випадку Національна комісія має терміново надати публічні заяви про те, що вона має намір робити, адже до сьогодні на жодне звернення Асоціації відповіді не було надано. Асоціація «Укрводоканалекологія» звернулася до прокуратури, Служби безпеки України, Ради національної безпеки і оборони України, Адміністрації Президента і Кабінету Міністрів з проханням терміново втрутитись в цю ситуацію.
За інформацією Асоціації водоканалів України
Відділ зблагоустрою Ніжинської міської ради закликає активізувати роботу та швидко за короткий час викосити траву на всій території міста. До цієї справи необхідно підключитись всім без виключення суб’єктам господарювання та мешканцям міста. Викіс трави стає загальною справою територіальної громади Ніжина.
Стаття 22 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного добробуту» зобов’язує утримувати земельні ділянки та прилеглі території в належному санітарному стані не тільки органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, але й всіх громадян.
Згідно пунктів 11.5.1 – 11.5.4 Правил благоустрою території міста Ніжин, громадяни, а також суб’єкти господарювання всіх форм власності зобов’язані утримувати земельні ділянки та прилеглі території в належному санітарному стані в визначених межах, а саме:
- підприємства, окремо розташовані установи, організації, об’єкти торгівлі (торгові центри, окремо розташовані магазини), об’єкти побутового обслуговування, гаражі, автостоянки - 25м по периметру (якщо ближче розташована проїжджа частина вулиці – до краю проїжджої частини);
- кіоски, ларки, торговельні
зупинкові комплекси, павільйони, інші об'єкти роздрібної торгівлі, побутового
обслуговування, МАФ, трансформаторні підстанції, магазини, офіси установ,
організацій, які розміщені в прибудованих приміщеннях до житлових будинків або
до інших спорудах –
- багатоквартирні житлові будинки, включаючи ОСББ та ЖБК:
-
по довжині - на довжину будинку
плюс половина санітарного розриву із сусідніми будинками, у випадку відсутності
сусідніх будинків - не більш
- по ширині – 25м від фасаду будинку;
Нежилі приміщення в житлових будинках, розташовані в підвалах, цокольних і перших поверхах:
- по довжині - у створі по довжині займаних приміщень; з фасадної сторони -25метрів у кожний бік.
Власники приватних домоволодінь:
- по довжині - на довжину власної земельної ділянки;
- по ширині – від огорожі домоволодіння до краю проїжджої частини.
За порушення вищевказаних пунктів Правил благоустрою передбачена адміністративна відповідальність за ст.152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», яка передбачає накладення штрафу на порушника в розмірі від 340 до 1700 грн.
Відділ з благоустрою виконавчого
комітету Ніжинської міської ради
30.07.2019 р.
29.07.2019
18.07.2019
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
Ніжинської міської ради
від 11 липня 2019 року № 221
Інформаційне повідомлення
про проведення аукціону для продажу нежитлової будівлі «лазня»,
що розташована за адресою: м.Ніжин, вул.Козача,3
Інформація про об’єкт приватизації:
Найменування об’єкта: нежитлова будівля «лазня» загальною площею 2319,7 кв.м.
Адреса місцезнаходження: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Козача,3.
Характеристика об’єкта: нежитлова двоповерхова цегляна будівля колишньої лазні. Група капітальності І. Будівля знаходиться в центральній зоні міста. Стан конструктивних елементів будівлі та приміщення – незадовільний.
Збудована будівля в 1989 році, розташована на земельній ділянці кадастровий номер 7410400000:03:010:0006, площею
Комунікації відключені та демонтовані.
Балансоутримувач: Комунальне підприємство «Оренда комунального майна», код ЄДРПОУ 25932160, місцезнаходження якого: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Яворського, 3. Контактна інформація: телефон (04631)7-14-12, час роботи з 08:00 до 17:00 години, обідня перерва з 13:00 до 14:00 години, крім суботи та неділі, електронна пошта kp_okm@ukr.net .
Інформація про аукціон:
Спосіб приватизації: аукціон без умов, що буде проведено в електронній торговій системі «ПРОЗОРО.ПРОДАЖІ».Адреса веб-сайтуhttps://prozorro.sale/.
Дата проведення аукціону 14 серпня 2019 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється електронною системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19:30 год до 20:30 год дня, що передує дню проведення аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16:15 до 16:45 дня проведення електронного аукціону.
Потенційні покупці зобов’язані подати разом із заявами документи на участь у приватизації, визначені ч. 1, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна».
Інформація про умови на яких здійснюється приватизація:
Приватизація об’єкта здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна», Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 (зі змінами).
Покупець об’єкта має відповідати вимогам, передбаченим ст. 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Аукціон без умов
Стартова ціна – 2271288,00 грн. без урахуванням ПДВ.
Крок аукціону – 22712, 88 грн.
Розмір гарантійного внеску - 227128,80 грн.
Розмір реєстраційного внеску – 834,60 грн.
На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.
Аукціон із зниженням стартової ціни
Стартова ціна – 1135644,00 грн. без урахуванням ПДВ.
Крок аукціону – 11356,44 грн.
Розмір гарантійного внеску - 113564,40 грн.
Розмір реєстраційного внеску - 834,60 грн.
Період подання цінових пропозицій - 21 день.
На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.
Аукціон за методом покрокового зниженням стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій
Стартова ціна – 1135644,00 грн. без урахуванням ПДВ.
Крок аукціону – 11356,44 грн.
Розмір гарантійного внеску - 113564,40 грн.
Розмір реєстраційного внеску - 834,60 грн.
Період подання цінових пропозицій - 21 день.
Кількість кроків - 10.
На остаточну ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ і включається до вартості об’єкта.
Додаткова інформація:
Банківські реквізити на які оператори електронних майданчиків перераховують гарантійні та реєстраційні внески потенційних покупців
Одержувач: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради
Рахунок № (для перерахування реєстраційного внеску) 37181035029658
Рахунок № (для перерахування гарантійного внеску) 37329035029658
Банк одержувача: ГУДКСУ у Чернігівській області
МФО 853592
Код ЄДРПОУ 04061783
Банківські реквізити на які переможець аукціону перераховує кошти за придбаний об’єкт:
Одержувач: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради
Рахунок № 37181035029658
Банк одержувача: ГУДКСУ у Чернігівській області
МФО 853592
Код ЄДРПОУ 04061783
Реквізити рахунків операторів електронних майданчиків, відкритих для сплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків розміщено за посиланням :https://prozorro.sale/.
Гарантійні та реєстраційні внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, на якому потенційний покупець зареєструвався на участь в аукціоні.
Організатор аукціону: Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області, код ЄДРПОУ 04061783, місцезнаходження якого: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, площа імені Івана Франка, буд.1. Адреса веб-сайтуwww.nizhynrada.gov.ua.
Додаткову інформацію щодо об’єкта приватизації можна отримати у відділі з управління та приватизації комунального майна виконавчого комітету Ніжинської міської ради Чернігівської області, за адресою: 16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, площа імені Івана Франка, буд.1, к. 49 та 53, телефон (04631)7-13-02, 7-16-41, час роботи з 08:00 до 17:00 години, обідня перерва з 13:00 до 14:00 години, крім суботи та неділі, електронна пошта upkmn@ukr.net .
Ознайомитись з об’єктом можна у робочі дні 8:00 до 17:00 години (за винятком обідньої перерви з 13:00 до 14:00 години), за попередньою домовленістю, за його місцезнаходження.
Переможець аукціону після оформлення права власності на об’єкт повинен оформити право користування земельною ділянкою (кадастровий номер 7410400000:03:010:0006, площа
Технічні реквізити інформаційного повідомлення:
Дата та номер рішення про затвердження умов продажу об’єкта приватизації: Рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 11 липня 2019 року № 221.
Унікальний код, присвоєний об’єкту торговою системою:
UA-AR-P-2019-01-02-000001-2
Єдине посилання на веб-сторінку, на якій є посилання на веб-сторінки операторів електронних майданчиків: https://prozorro.sale/.
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 ( зі змінами).
Шановні читачі! Повідомляємо Вас, що в бібліотеці - філії №2 Ніжинської міської ЦБС організовано виставку нових надходжень «Зупинись на хвилинку - подивись на новинку».Тематика книг різноманітна. Загалом, бібліотечний фонд поповнився на 111 примірників нових надходжень.
Чекаємо Вас за адресою: вул. Незалежності 40А
До уваги виробників продовольчих та промислових товарів !!!!
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради повідомляє, що на виконання заходів обласної Програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням сьомої сесії Чернігівської обласної ради сьомого скликання від 20.12.2016 №6-7/VII (зі змінами), в області з 12 липня по 11 серпня 2019 року планується проведення щорічного обласного конкурсу «Кращий товар Чернігівщини» - 2019 (далі – Конкурс).
Про оголошення початку Конкурсу буде повідомлено на офіційних сайтах Чернігівської обласної державної адміністрації та Департаменту економічного розвитку облдержадміністрації.
З умовами та строками проведення Конкурсу можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Чернігівської обласної державної адміністрації в рубриці «Чернігівщина, купуй рідне».
Зацікавлених осіб щодо участі у Конкурсі, просимо в термін до 15 липня 2019 року повідомити відділ економіки виконавчого комітету Ніжинської міської ради (площа імені Івана Франка,1, кім. 57, тел. 2-53-36, e-mail: nizhynekonomika@gmail.com )
Відділ економіки
« Виконавчий комітет Ніжинської міської ради інформує:
Згідно «Порядку проведення
громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під
час розроблення проєктів
містобудівної документації на місцевому рівні»,затвердженого Постановою
Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011, 25червня 2019 року, 15-00 у малому залі міськвиконкому( м.Ніжин, пл.І.Франка,1) відбудуться
громадські слухання містобудівної
документації: «Детальний план території земельної ділянки для
будівництва та обслуговування житлового
будинку, господарських будівель і споруд ( присадибна ділянка)
по вул.Чернігівська,30 в м. Ніжині.»
Відділ містобудування та архітектури

Виконавчий комітет Ніжинської міської ради інформує:
ОГОЛОШЕННЯ
В зв’язку з проведенням ремонтних робіт дорожнього покриття вулиці Незалежності, з 8:00 години 30 травня 2019 року буде змінено маршрут руху автобуса № 14. На час проведення робіт рух автобуса буде здійснюватися по вулицям Незалежності – Ватутіна – Ніжатинська – Синяківська – Василівська та у зворотному напрямку. Рух транспортних засобів на ділянці вулиці Незалежності, від перехрестя з вулицею Б. Хмельницького до перехрестя з вулицею Синяківська, заборонено.
Відділ транспорту та зв’язку УЖКГ та Б

До уваги виборців!
22 лютого 2019 року пройшла державну реєстрацію
окружна виборча комісія з виборів Президента України 31 березня 2019 року
в територіальному виборчому окрузі № 209
Виборча комісія розташована за адресою: м. Ніжин, вул. Батюка, 16
Графік роботи комісії: з 9.00 до 18.00 щодня
тел. (04631) 2-54-87
До відома мешканців багатоповерхових будинків
Згідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р. (далі – Закон) розрахунки за послуги водопостачання та водовідведення здійснюються на підставі приладів комерційного обліку Всі багатоповерхові будинки будуть обладнані лічильниками комерційного обліку(будинковими лічильниками)
З текстом Закону можна ознайомитися за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2119-19
До відома споживачів!
Роз’яснюємо, що у зв’язку з набранням чинності Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р. внесено низку змін до законодавчих актів України, зокрема до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо застосування штрафних санкцій до порушників-споживачів вимог Правил користування водою без приладів обліку, порушення вимог щодо комерційного обліку питної води, а також за викрадення води шляхом її самовільного використання.
Адміністрація КП «НУВКГ»
До відома мешканців приватного сектора
На підставі Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22.06.2017р., Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» №2918-III від 10.01.2002 року, Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Вам необхідно самостійно в точці розподілу послуги водопостачання (на межі балансової належності мереж Водоканалу та споживача), або за згодою Водоканалу в місці входу водопровідного вводу на територію подвір’я або будинку встановити прилад обліку води.
Адміністрація КП «НУВКГ»